Obsydian Fantasy PBF Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcia
Autor Wiadomość
Elmar 
Administrator


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 155
Wysłany: 2010-03-08, 12:49   Zaklęcia

..::ZWOJE OGNIA::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Ognisty Pocisk
Z różdżki czarodzieja wylatuje mały ognisty pocisk
10
50
50
Kula Ognia
Czarodziej kumuluje na końcu różdżki kulę ognia którą wyrzuca do przeciwnika.
20
50
150
Strumień Ognia
Z różdżki maga wylatuje mały strumień lawy
30
50
400
Deszcz Ognia
Mag unosi dwoma rękami różdżkę i przywołuje małe meteory, które spadają na wrogów.
20
50
500
..::ZWOJE WODY::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Sopel Lodu
Z różdżki wylatuje mały ostry sopel lodu
10
50
50
Kula Mrozu
Czarodziej kumuluje na końcu różdżki dużą niebieską kulę którą machnięciem kijem wyrzuca do przeciwnika i natychmiastowo go rani i zamraża na chwilę
15
50
150
Strumień Mrozu
Z różdżki maga wylatuje mały strumień niebieskiego lodu, który zamraża oraz rani przeciwnika
25
50
400
Deszcz Lodu
Mag wynosi do góry różdżkę i przywołuje małe sople, które spadają na wrogów.
20
50
500
..::ZWOJE GROMU::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Porażenie
Czarodziej nakierowuje różdżkę na przeciwnika i uwalnia energię, która go poraża.
10
50
50
Kula Gromu
Czarodziej kumuluje dużą kulę energii którą wyrzuca do przeciwnika rażąc go prądem.
20
50
150
Strumień Gromu
Z różdżki maga wylatuje mnóstwo prosto lecących piorunów.
30
50
400
Burza Pirunów
Mag wynosi do góry różdżkę i przywołuje z nieba pioruny, które rażą pobliskich przeciwników.
20
50
500
..::ZWOJE HIPNOTYCZNE ::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Sen
Czarodziej nakierowuje różdżkę na postać i usypia ją na ok. 5 min.
---
50
50
Strach
Czarodziej rzuca zaklęcie na postać, która nagle zaczyna czuć do ciebie przerażenie.
---
50
50
Zapomnienie
Mag rzuca na przeciwnika zaklęcie, które sprawia, że zapomina o ostatnich wydarzeniach.
---
50
300
Opętanie
Mag kierując różdżkę w stronę postaci wpędza w nie opętanie, po którym postać zaczyna wariować.
---
50
100
Telekineza
Mag kierując różdżkę ku przedmiotowi którego nie może dosięgnąć uwalnia moc przyciągając go do swojej drugiej ręki.
---
50
200
Manipulacja
Mag namierzając różdżką dowolną postać może nim dowolnie manipulować przez około 2 min.
---
50
250
..::ZWOJE ŚWIATŁA ::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Światło
Z różdżki wylatuje światło, które oświetla ciemne pomieszczenia
---
50
50
Uzdrowienie
Czarodziej wycięgnięciem różdżki ulecza postać stojącą obok dodając 50 pkt życia
---
50
200
Wypędzenie Zła
Mag kierując różdżkę w stronę postaci wypędza demona, który ją opętał.
---
50
250
..::ZWOJE CIEMNOŚCI ::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Ciemność
W pomieszczeniu zaczyna roznosić się mgła, przez które po chwili nic nie widać.
---
50
50
Obudzenie Śmierci
Nekromanta kierując różdżkę w stronę grobu lub zmarłego ciała wpędza w niego magiczną moc, która go zbudza na kilka minut.
---
50
500
Skowyt Banshee
Kula magii mroku, która z szybką prędkością zatruwa życie.
20
50
150
..::ZWOJE PRZYWOŁYWAŃ ::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Wilk
Przywołanie zza światów wilka walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
100
Szkielet Goblina
Przywołanie zza światów szkieleta goblina walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
150
Lew
Przywołanie zza światów lwa walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
200
Szkielet
Przywołanie zza światów szkieleta wojownika walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
250
Golem
Przywołanie zza światów golema walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
350
Demon
Przywołanie zza światów ognistego demona walczącego z tobą przez 5 min.
---
50
420
..::ZWOJE WIATRU ::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Lekkie Pchnięcie
Odrzuca przeciwnika machnięciem kijem.
5
50
50
Mocarne Pchnięcie
Odrzucenie wszystkich postaci znajdujących się w promieniu 5 metrów od ciebie.
10
50
120
Wichrowe Cięcie
Mag wymachując różdżką wytwarza ostrą falę wiatru, która kaleczy przeciwnika.
20
50
150
..::ZWOJE NATURY::..
Nazwa Działanie Atak Koszt PMWartość
Oswojenie Zwierzęcia
Oswaja zwierze na twoją stronę.
---
50
400
Magiczne Kłącza
Mag wbija w ziemię kij/różdżkę po czym z ziemi wyrastają zielone kłącza, które porywają przeciwnika stojącego obok.
---
50
200
Rój Os
Mag unosząc różdżkę do góry przywołuje stado os, które atakują pobliskich przeciwników.
30
50
200
  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna

Darmowe forum phpBB by Przemo |

TOPLISTY
Rozwiń